Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 23 januari 2012

Uiltjes, uiltjes en nog eens uiltjes

Ik ben besmet met het uilen-virus :-) Ze zijn gewoon leuk! Dus elke keer als ik ergens een plaatje tegen kom, dan bewaar ik het voor het blog. Zo ook deze:

Pinned Image

Niet al te moeilijke tasjes en heel erg "uil" door de grote ogen en het snaveltje. Als je niet graag zelf wat verzint, dan kun je in deze Etsy-shop patroontjes (engels) vinden: http://www.etsy.com/shop/angelschest 
Ik moet je waarschuwen, hier zie je té veel leuke dingen!!!!

PDF Crochet Pattern Owl Mary Janes Slippers Sizes Preteen to Adult No. 17PDF Pattern Owly sooo Cute earflat hat Boy and Girl Sizes Preemie to 4 Years No. 11


4 opmerkingen:

  1. Whaaaa! Deze zijn geweldig zeg! Wat een vondst!
    Fijn week, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice work! De uilen zijn schattig!
    Binnen enkele dagen zie je uilen in mijn blog! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook zo dol op uilen!!!! Deze zijn wederom schitterend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig zijn je uilentasjes.
    En de pompoentjes zijn ook mooi.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen