Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 11 januari 2012

Sunburst-Grannies

Granny Squares heb je in heel veel soorten en maten. Dit prachtige kussen is gemaakt van zogenaamde Sunburst-Grannies: http://meme-rose.blogspot.com/2012/01/first-sign.html Lekker, die vrolijke kleuren! Na al die grauwe januari-dagen waarin het donker en somber is (en ook geen winter...) kan ik zo'n vrolijk plaatje wel gebruiken!
Wil je ook eens zo'n Sunburst-granny proberen? Hier is echt een goede stap voor stap foto-tutorial: http://edascrochetroom.wordpress.com/2011/04/29/sunburst-granny-square-tutorial/. In het Engels, maar met zoveel foto's dat je bijna geen taal nodig hebt !
Maar misschien heb je liever een filmpje? Alles kan! Knipoog. Wel in het Duits! Goed voor je talen, dat handwerken......



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te doen! en wat ziet die ondersste foto er lekker fris uit!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk!!! Fris en vrolijk, als ik dat zie ga ik toch weer twijfelen aan mijn 'wit'virus...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kleuren!
    Dank je wel voor de leuke link.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen