Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 7 januari 2012

Poekie

Hou je van knuffels haken of breien of misschien maak je ze van stof? Dan wil je misschien meedoen aan het Poekie project!
De knuffels zijn bestemd voor kinderen met kanker van het UZ in Gent. Op deze afdeling verblijven per jaar zo'n 100 kinderen die Poekie met die project wil ondersteunen! Op dit blog kun je meer informatie vinden: http://poekie-knuffel.blogspot.com/
Op de site van Grietje Karwietje kun je ontzettend leuk patroon vinden van een gehaakte poes Poekie, die Grietje speciaal voor dit project heeft gemaakt.
Het is een schattig patroontje geworden! Het zou leuk zijn als je een foto van je  gehaakte Poekie zou opsturen naar Grietje!
Maar elke gehaakte, gebreide of genaaide knuffel is van harte welkom. Hier nogmaals het blog van Poekie: http://poekie-knuffel.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten