Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 18 januari 2012

Gezellig

Wat is het nu een verschrikkelijk weertje! Hebben we een paar daagjes kunnen genieten van heerlijk winterweer, is het alweer voorbij. Het miezert hier behoorlijk door, het is guur en koud. We zullen in het westen weer wel eerst aan de beurt zijn  met de regen, maar dan zijn we er ook het eerst vanaf......

Tijd om het binnen gezellig te maken! Wat vind je van deze kopjes met een jasje aan?

Mug cosies 3

Omdat niet een mok of beker hetzelfde is, is er geen patroontje van te geven. Gewoon lekker freubelen met restjes wol. Een goede gelegenheid om eens wat nieuwe steekjes uit te proberen, toch?
Mug cosy buttons


5 opmerkingen:

  1. Na een droge morgen (nog even heerlijk gewandeld) is het hier in het noorden nu ook heel somber en miezerig. Tijd om toch maar eens met mijn moeilijke sjaalkraag van het vest te gaan tobben...

    groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig: deze jasjes staan op mijn to-do-lijstje! Ik heb een paar mokken met reclame erop en dat hoeft voor mij niet zo nodig. Met zo'n jasje aan, maak ik ze tot mijn "eigen" mokken :)

    Wat zet je er tegenwoordig weer leuke dingen op. Vaak ook patroontjes waar net mijn oog op was gevallen, zoals de lieve poppetjes in de vorige blog.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, het staat heel grappig en sfeervol.. maar ik geloof niet dat ik ze zou gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Ik zou ze zo gebruiken hoor, denk alleen niet dat mijn man het er zo op zou hebben!
    Ik heb je blog net ontdekt, super! Ik kom je volgen.
    Groetjes, Esther.
    http://happyinred.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet niet of ik het praktisch vind maar ik vind het wel onwijs leuk staan!!!!!!! Alleen daarom al zou ik ze maken hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen