Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 23 januari 2012

Pomponnetjes

Vorige week ontving ik eindelijk weer de Pompommakers van Clover. Met deze handige apparaatjes maak je in een mum van tijd prachtige, goed gevulde pompons.


Je kunt met pompons zulke leuke dingen maken! Zoals deze doddige kuikentjes: http://fionacarter.typepad.com/my_ramblings/2009/03/day-5-of-the-eggceptional-eggxtravaganza.html




Pompom slinger

En deze superleuke krans!

4 opmerkingen:

  1. wat leuk, heb je ook een webshop zodat ik wat bij je kan bestellen? groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilmie,
    We hebben (nog?) geen webshop, maar je mag altijd mailen - dan sturen we het op! Groeten, Jeanet
    jaffari@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Jeanet

    Ik heb het voreger nog van mijn moeder geleerd met twee kartonnetje rondjes.

    leuk dat het weer terug is!


    fijne avond en groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen