Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 12 maart 2012

Tas van Banju-patroon

Vorig jaar maakte ik een begin met het Banju-kussen. Het is een van mijn -bijna-af-projecten (en ik heb natuurlijk al honderd-en-een andere dingen afgemaakt) en ik moet nog een paar rondjes van deel 2.


Fiona maakte dit van het Banju-patroon en ik ben er weg van! Ze maakte restjes katoen op en kijk wat een andere kleurencombinatie doet. Samen met een stofje van de Ikea werd het een prachtige tas.




 
Je kunt het patroon versieren met kralen en extra steekjes. De rand is afgewerkt met een kreeftensteek. En het patroon van de stevige hengsels kun je  hier vinden.


Het Banju-patroon is van Farbenmix en kun je hier bestellen (ook in het Nederlands).



12 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is een heel mooie tas geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt in 1 woord .......... WOW!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat cool. Ik heb onlangs dat stofje gekocht... interesting :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, wat leuk !
    wat een beregoed idee, je moet er maar opkomen, complimenten hoor !
    greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind die Banju patroon van het kussen geweldig! Het patroon heb ik ook en als ik ff tijd heb, ga ik het zeker dit jaar ook proberen! Wat een mooie kleuren heb je gebruikt en een leuk idee, als applicatie op een tas! ik heb je een link gestuurd voor Haakmaaraan! Zou het heel leuk vinden als je ook meedoet! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. precioso!!!! me encanta,me gusta mucho,un besazo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig haakwerk, en de kleuren zijn zo mooi. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Inderdaad, kleuren doen heel wat met een patroon. Ik vind de bruine tinten ook wel heel erg mooi.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig zeg... dat word mijn volgende werkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig zeg... dat word mijn volgende werkje...

    BeantwoordenVerwijderen