Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 20 maart 2012

Narcissen

En of het vandaag lente is!

De narcissen steken overal hun kopjes omhoog. Graag heb ik een bosje op tafel, maar binnen in huis zijn ze zo snel uitgebloeid. Op dit het blog van l'heure bleue staat een Nederlands patroon van een gehaakte narcis.



Er staan ook nog instructie-foto's bij dus aan de slag :-)


En als je dan klaar ben met een bosje narcissen, dan maakt je vanzelf dit hele leuke vaasje )van hetzelfde blog http://lheurebleue.blogspot.com/2012/03/leve-de-lente-leve-de-nutteloosheid.html






Geweldig leuk om te doen!!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig! Elke keer weer een verrassing op uw blog. Help! Ik kom tijd tekort om al die leuke dingen te maken.

    Groeten van Anna
    http://annashaakwerk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Ik maak ze meestal van vilt, maar deze zijn wel heel mooi. Dank je wel voor de tip.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes, weer een leuk idee voor een vierkantje, kijk maar bij 27 maart op mijn knutsel-dekentjes.blog!
    Bedankt weer hé!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen