Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 20 maart 2012

Brei-club

Brei- en haakclub!

Hou je van breien en haken? Woon je in Arnemuiden of in de buurt? Kom dan naar onze nieuwe breiclub!

Kun je nog niet (zo goed) breien en haken, maar zou je wel meer willen leren? Kun je het juist heel goed en wil je het anderen leren? Kom dan zeker!


Waar?
In de gemeenschapsruimte van de Arnehoeve (Dokstraat – tegenover de Rabobank)

Wanneer?
Op donderdagavond van 19.30 – 21.30 uur.
Voorlopige data: 22 maart, 5 april, 19 april en 26 april

Kosten?
€ 2,00 per avond, excl. koffie of thee (50 cent per kopje)

We willen samen handwerken, iedereen neemt zijn eigen brei- of haakwerkje mee en we helpen elkaar verder om iets nieuws te leren. Gezelligheid staat voorop! Jong en oud zijn van harte welkom.
Om een beetje idee te krijgen hoeveel mensen komen, graag de eerste keer even opgeven. Dat kan telefonisch: 06-24550058 (M. Piscaer) of in onze winkel (waar je ook meer informatie kunt vragen).
Bellen naar mij kan ook 0118-602300, of mailen: jaffari@zeelandnet.nl

Het zal de eerste keer (a.s. donderdag) best een beetje rommelig zijn, we moeten even "wennen". Het is dan ook geen workshop, maar gewoon gezellig bij elkaar zijn en werken aan een gemeenschappelijke hobby. We proberen elkaar zo goed mogelijk te helpen.
Tot "breis!"

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk !! Woonde ik maar wat dichterbij...
    We hebben hier ook breicafé, maar precies op een werkmiddag van mij.
    Maar het is zo vreselijk leuk!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Jeanet, lijkt me gezellig! Ik kijk even, hoe ik me vandaag voel, en laat uiterlijk morgen weten of ik kom! (Moet niet meteen te hard van stapel lopen ;)! Gaaf initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk ,als ik in de buurt woonde kwam ik zeker,jammer maar voor jullie veel plezier. ik brei wel mee op dat moment thuis in amsterdam,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Helaas kan ik 3 van de 4 avonden niet, maar als er een vervolg komt probeer ik erbij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja woonde ik zeker maar wat dichter bij, was ik ook van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom woon je nou zover weg Jeanet, zo jammer. Het zal reuze gezellig worden, veel plezier wens ik jullie !!!

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat het net te ver weg is vanuit Oud-Vossemeer. Zou zo'n groepje ook zo leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het net te ver is, lijkt me leuk zo'n avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben sinds vorige maand hier in het dorp ook een Brei-in. De 1e keer waren we met z'n 10-en. Erg leuk en gezellig. Komende donderdag ben ik ook weer van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat Arnemuden wat uit mijn richting ligt,anders had ik mezelf bij jullie utgenodigd om met jullie te komen haken/breien

    BeantwoordenVerwijderen