Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 13 maart 2012

Ideetje met een ei!

We blijven maar even in de eieren.... :-)

Misschien zie je het helemaal niet zitten om een ei te haken of breien. Dit is ook een leuk ideetje dat ik bij Martina zag. Zo leuk! Een klein gehaakt randje maakt het bijzonder....



1 opmerking:

  1. hallo jeanet
    schön , das dir meine handarbeit gefällt . auf meinem blog findest du auch eins mit einer niederländischen spitze , oder besser in den niederländischen farben . schade , ich habe nur ein band in den farben , sonst würde ich mehr davon häkeln . liebe grüße martina

    BeantwoordenVerwijderen