Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 15 maart 2012

Haaknaalden

Vanmiddag werd ik helemaal verrast. Hanneke kwam me bezoeken in de winkel en kwam nog een cadeautje brengen voor mijn blog-verjaardag, en hiervan mocht ik er eentje uitzoeken:



Geweldig, he? In het "echt" zijn ze nog veel mooier! Het zal je misschien niet verbazen dat ik voor een Zeeuws exemplaar ging?



Past natuurlijk heel erg goed bij mijn haaknaalden-mapje. Ik ben er heel erg blij mee! Neem maar eens een kijkje op (weer) zo'n creatief Zeeuws blog! Enne, de ander haaknaalden zijn nog te koop bij Hanneke.

3 opmerkingen:

  1. wat mooi, vooral die oranje met rode vierkantjes vind ik mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreselijk lief van Hanneke!! Ze zijn ook superleuk om te zien, en zo knap gemaakt!! Heerlijk dat je zo verwend bent Jeanet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet,
    dank je wel voor het linkje en veel plezier met de haaknaald,
    Fijn weekend en groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen