Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 21 oktober 2013

Ster-kussens

Deze kussens staan al heel lang op mijn verlanglijstje. Of het er van gaat komen weet ik niet (mijn to-do lijst is een compleet boekwerk geworden), maar graag geef ik het aan jullie door:



De mogelijkheden met kleuren zijn eindeloos, dus kun je je eigen favoriete kleuren kiezen.

 

Je kunt het Engelstalige patroon (dat uitgebreid is met veel duidelijke foto's, zodat het echt wel gaat lukken!) kopen via Etsy Het patroon komt van de Nederlandse Dorien die ook al die mooie Cirkel-sprei maakte en de (gratis) Nederlandse vertaling maakte van het lieve Olifantje.

NB: aanvulling van de maakster: het patroon is ook gewoon in het Nederlands verkrijgbaar!


6 opmerkingen:

  1. Knappe kussens voor op je verlanglijstje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze kussens laat zien; dank je wel! Het patroon is trouwens ook gewoon in het Nederlands verkrijgbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelijk maar erbij gezet :-)
      Ze zijn ook heel erg leuk!

      Groeten,
      Jeanet

      Verwijderen
  3. Ja, ik vind ze ook prachtig. Ik wil er ook zeker nog eens aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRECIOSOS LOS ALMOHADONES!!!!!!
    QUE COLORES.
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kussen, Janet. Ik vind het elke keer weer een feest om te kijken wat je nu weer gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen