Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 18 oktober 2013

Bijna klaar..........

We zijn er bijna klaar voor.....!


De zeeuwse knoop-snoepjes en de cadeautjes voor de klanten staan klaar...


De kasten bijgevuld en (even netjes) vol.
Ik hoop dat het morgen leeg en lekker rommelig is - dan hebben veel mensen een kijkje genomen!


De winkel gestofzuigd, naaimachines aan de kant, stoelen klaar.....


...mijn moeder Miriam bakte bij oma heerlijke Arnemuids speculaas!

En deze mocht ik tussendoor ook nog op de foto zetten.


Superleuke kol, van 1 bol!
De beschrijving staat aan de binnenkant van de banderol.



Tot morgen!

12 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit
    en lekker ;)
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, home made cookies!!!! Zelfs die van de Emté zijn al zo lekkerr!
    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er lekker uit.

    Liefs, ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er mooi uit.
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit wordt vast een heel leuke dag. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel uitnodigend uit! Helaas heb ik vandaag andere verplichtingen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o zo jammer dat het zover weg is maar ik hoop wel een verslagje op je blog te lezen.
    De col met welk garen is dat gebreid ??
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier morgen. Je winkel ziet er tiptop uit, het gaat vast een succes worden.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele fijne dag. Zo jammer dat het ondoenlijk is om te komen. Je maakt vast wel een verslag.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet je winkeltje er gezellig uit met al die kleurtjes, zó gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen