Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 2 oktober 2013

Granny Tas van Winkieflash

Al een paar keer heb ik een dergelijke tas gelinkt en het is zo leuk om te zien dat ander garen weer een heel andere tas maakt! Deze kun je vinden bij a Creative Being van Winkieflash.

scheepjes_squares_bag

Wow! Zo leuk!! Gemaakt met verschillende multi-kleurtjes SoftFun Colour van Scheepjeswol. Gewoon alle kleuren door elkaar (en effen wit voor de randjes) en wat een effect! Op het blog van A Creative Being vind je een Engelstalige beschrijving, maar met veel foto's en een schema - prima te volgen! Aan het eind van de week kun je op haar blog ook een beschrijving vinden van het voeren van deze tas, heel handig.

scheepjes-bag-step6

En zeker verder struinen op dit geweldig creatieve blog!

1 opmerking:

  1. Proficiat met je blog! Het is zo leuk om te lezen. Er zijn zoveel leuke ideetjes.
    Ik was deze zomer in jouw winkel en heb wol gekocht voor de herfstcol waar ik spoedig aan zal beginnen en... ik kom zeker nog eens terug (als jij er bent):-)

    BeantwoordenVerwijderen