Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 26 oktober 2013

Fluor

Dit weekend gaat de klok weer over naar de Wintertijd. De donkere dagen liggen weer voor ons en de verlichting van de fietsen van de kinderen zijn weer even gecontroleerd, want nu kun je echt niet meer zonder (hoe lang het heel blijft....??).

Met deze sokkenwol geef je wel bijna licht af :-)
Wat een superleuke felle kleuren zijn er binnengekomen!


Dat is eens wat anders dan geiten-wollen-sokken! De bollen zijn verkrijgbaar op 100 gram/420 meter. 75% wol en 25% polyamide. Natuurlijk kun je er ook en heleboel andere leuke dingen mee haken en breien! € 7,45 per bol.


Regia Fluormania Color Sockwool - 2



7 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Jammer dat ik niet kan breien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haken gaat ook prima! Juist met sokkenwol kun je heel goed haken omdat er zoveel meters op een bolletje zitten.
      Groeten,
      Jeanet

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kleuren! En voor Sanne van de opmerking hierboven: je kunt er vast en zeker ook fantastische dingen mee haken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat zijn fantastisch kleuren'
    Veel succes met het breien er van.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij zulke sokken (of mutsen en handschoenen) hindert het niet zo erg, als je fietsverlichting een beetje hapert...
    Vrolijk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen