Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 15 oktober 2013

Kabouters

Eindelijk een klein momentje om snel wat te bloggen. Ik kom maar moeilijk op gang vandaag. Besluiteloos loop ik een hele morgen van alles op te pakken en niets af te maken. (Ik wil ook Herfstvakantie.....!)
Misschien gewoon even bijkomen van gisteren, van ons bezoekje aan het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden, waar we een hele dag ronddwaalden tussen de mummies, Grieken en Romeinen. En een bijzondere tentoonstelling over de opgravingen in Petra (Jordanië).


Na al die indrukken èn de lange treinreis zakten we gisteren thuis in als een plumpudding, en daar heb ik nog een beetje last van.

Vandaag zag ik deze leuke knuffel weer, en deze had ik nog niet gedeeld met jullie:


Deze grappige kabouter Spillebeen is omgetoverd tot een lieve knuffel. Het is een patroon van Sascha en op haar site vind je de links waar je dit patroon (ook in het Nederlands) kunt kopen. 



Sascha heeft nog veel meer knuffels ontworpen, ook van Piraten, prinsessen, ridders enzovoorts...





3 opmerkingen:

  1. Op de foto met de baby kan je pas echt goed zien hoe groot als de kabouter is. Leuk idee z'n kabouter tuttel doek.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tutdoekjes zijn super schattig, het olifantje is trouwens ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe knuffels voor baby! Sascha kan er dan ook wat van om dingen te ontwerpen :)
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen