Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 3 oktober 2013

Kubus

Soms krijg ik op zo'n drukke dag (tja, als ik ook eens een dag weg wil gaan moet er e.e.a. voorbereid worden.....) door klanten pareltjes aangereikt! Zulke leuke ideeën krijg ik voorgeschoteld! En als er andere klanten in de winkel zijn genieten we met zijn allen!


Deze leuke speelpuzzel mocht ik vanmiddag bewonderen! Wat een leuk idee :-) Deze kubuspuzzel kun je blijven draaien en draaien en draaien, eindeloos lang. Het bestaat uit een reeks vierkantjes en rechthoekjes, de clou is natuurlijk hoe je ze aan elkaar naait...


Hiervan hebben we geen haakpatroon, gewoon lapjes haken om een aantal schuimrubberen blokjes.


Ik onvd wel een bechrijving van een genaaide versie op de site van Wilma Karels, waar je een patroon kunt downloaden. Verander de stof in gehaakte lapjes en ga aan de slag!

Deze creatieve klant liet nog meer zien, geniet mee...


Deze mini-lijstjes zijn gehaakt om kleine schilderpanneeltjes (voor voor weinig geld te kopen bij bijv. Action). Superleuk voor op de kinderkamer.


Ziezo, genoeg inspiratie voor vandaag - snel een hapje eten en naar de breiclub......


2 opmerkingen:

  1. Heel knap alweer! Die kubusjes zijn echt de moeite, maar ook de lijstjes vind ik heel origineel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap alweer! Die kubusjes zijn echt de moeite, maar ook de lijstjes vind ik heel origineel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen