Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 3 oktober 2013

Op stap....

Morgen (4 oktober) ga ik op stap....
Ik reis helemaal naar Katwijk, waar vrijdagmiddag de officiële presentatie is van het boek Visserstruien van Stella Ruhe. De nieuw gebreide truien worden in het Katwijks museum tentoongesteld (vanaf zaterdag 5 oktober). Ik heb er zin in!

grote foto

Vooral ook omdat ik vóór de presentatie langsga bij De Winkel van Jeannette in de Secr. Varkevisserstraat 126. Naamgenote Jeannette heeft een handwerkwinkel in Katwijk en we hebben al een hele tijd mail-contact. Wat een geweldige gelegenheid om elkaar eens ècht te treffen.
(voor de duidelijkheid: dit is de àndere Jeannette)


Omdat ik ook best wat volgers/lezers uit de buurt van Katwijk heb, is het misschien leuk om ook jullie te ontmoeten morgen middag in de Winkel van Jeannette. Dus is er een Meet&Greet met Blij dat ik Brei morgenmiddag vanaf 14.00 -15.30 uur, kom je ook???

En míjn winkel van Jeanet in Arnemuiden is morgen gewoon open, Johanna en Ilse nemen de honneurs waar!

Om maar in de visserstruien te blijven:

In onze webwinkel vind je pakketten voor een kindertrui in het patroon van Brouwershaven:


We noemden deze trui Kentering



Je kunt de complete pakketten (garen en uitgebreid patroon) vinden op onze site www.tikkeltjezeeuws.nl in verschillende kleuren en maten. Wil je alle foto's zien van dit stoere model? Kijk dan hier


7 opmerkingen:

  1. wat leuk en op die oude foto zal vast wel een Ketting bij staan, uit mijn familie :-)
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in de buurt bent. Als ik tijd heb kom ik even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat jammer dat ik al een afspraak heb gemaakt waar ik niet meer onderuit kan. Als oud inwoner van Katwijk had ik graag de rit gemaakt vanuit Drenthe. Ik wens je een hele fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne dag morgen. Geniet van alles wat daar op je af komt.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geniet er morgen lekker van, veel plezier

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kindertrui! Staat op m'n wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier Jeanet, en de groetjes aan Stella!

    BeantwoordenVerwijderen