Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 5 mei 2012

Bloemen

Hoewel ik bij bevrijdingsdag een beetje bevrijdend zonnetje verwacht, moeten we het dit jaar doen met een hele dikke donkere winterdeken met veel regen en wind. Temperaturen die aan de winter doen denken en vanmiddag gaat hier de open haard gewoon aan. Daarom vond ik dit wel een toepasselijk idee (zo eentje voor lange winter-avonden....):

Vinden jullie dit geen prachtige deken?


Dit schitterende patroon kun je vinden op Lion Brand (even registreren, maar dan heb je toegang tot zoveel gratis patronen!). Deze deken is gebreid op naalden 5,5 en uiteraard vanwege de breedte op een rondbreinaald. Natuurlijk kun je deze deken op kleinere naalden maken, de deken wordt alleen kleiner). Het patroon is in het Engels, maar je werkt voornamelijk met teltekeningen.

4 opmerkingen:

  1. Hij is echt super. De kleuren zijn helemaal mijn ding.
    Hier schijnt trouwens gewoon de zon al de hele dag. Wat een verschil in ons kleine landje ( ik woon in Drenthe)
    Fijn weekend.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. è veramente bella, una festa di colori è adatta alla primavera
    ciao buona giornata maria grazia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij friend.Knitting afgan very nice.Kisses from Turkey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat is echt mooi!!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen