Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 3 mei 2012

Baby-mutsje

Bij Sascha zag ik deze week een schattig babymutsje!


Het patroon komt van Ravelry (in het engels) en is gratis te downloaden. Het patroon is niet moeilijk en ook in het Engels goed te volgen. Er staan foto's bij van het minderen op 4 naalden. 


Het mutsje staat in 3 maten beschreven op het patroon.

En kijk zeker eens verder op het blog van Sascha, en staan hele leuke patronen op!

4 opmerkingen:

  1. Nouja, zie ik opeens mijn eigen mutsje voorbijkomen, haha! Dankjewel voor de leuke vermelding! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig zeg! Vooral dat knoopje bovenop, echt leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk alleen ik ken geen engels.
    zie vaak leuke patronen ,en dan zijn ze in het emgels ,jammer

    BeantwoordenVerwijderen