Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 14 mei 2012

Achter de geraniums....

Vorige week was Gerdi Verbeek (voorzitter van de 2e kamer) te gast in het programma Pauw en Witteman in verband met haar vertrek uit de 2e kamer. Aan het eind van het gesprek werd gevraagd wat ze nu ging doen "Toch niet breien voor de kleinkinderen?"

Alsof daar wat mis mee is!!!!!
Annita Wilschut van het blog Zij maakt het en ontwerpster van de prachtige knuffels zoals Jacobus en zijn vriendjes heeft een brief op haar blog gezet met een reactie op deze uitspraak! Ik wil jullie uitnodigen om het blog van Annita te lezen, en je commentaar te geven (als je dat al niet gedaan hebt, want er staan al meer dan 100 reacties op dit item). Laat de heren in televisie-land maar weten dat er niets mis is met breien achter de geraniums. En wij haken en breien lustig door.......en ik wil het Mevr. Verbeek best leren, hoor.


2 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg! Breien en haken is juist hip! En dan nog: het is toch het leukste om te doen? Oma en kleinkind allebei blij :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen