Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 23 mei 2012

Vloerkleed

Heerlijk! Als ik naar buiten kijk lijkt het hier ook zo'n mooie zomerse dag te worden!

Goed weer om een rondje te fietsen, voor wie in de buurt woont: Walcheren is op zijn mooist nu met het fluitekruid en de bloeiende meidoorn. De musea in Arnemuiden zijn vanmiddag open, dus een mooie gelegenheid om eens langs te komen....

Voor wie ver weg woont of geen zin heeft om actief bezig te zijn: ik heb nog een mooi groot project gevonden om te doen in je tuinstoel. Bij VT wonen stond een prachtig gehaakt vloerkleed.


Gehaakt op 4½ en er zitten aardig wat bollen in, maar dan heb je ook wat! Hier vind je  het gratis patroon.
Je kunt natuurlijk ook dun garen gebruiken en een fijne haaknaald voor een "gewoon" kleedje - het blijft een prachtig patroon!

8 opmerkingen:

  1. wow das gefällt mir richtig gut . hast du davon ein häkelbild ? hast du dafür wolle ? ab sonntag bin ich in zeeland . komme dich dann besuchen oder ihr kommt zu mir . liebe grüße martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow das een schoon vloerkleedje, das voor als we eens véél (héél veel) tijd hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde om overheen te lopen hihihi

    Een fijne zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, te mooi om op de vloer te leggen en op te stappen..

    ps: heb weer even bijgelezen, was toch al een paar dagen vergeten langs te komen.. sorry :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat klopt, heb het al eens gezien bij VTwonen. Ik vind het heel mooi en lijkt me leuk om te maken. Wel garen nemen dus wat je goed kunt wassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leukk!! Ik ben dit patroon nu aan het proberen met Zpagetti haakgaren.. Hopen dat het lukt!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet niet of dit na zoveel jaar nog gelezen wordt. Ik ben al een tijdje bezig met dit mooie vloerkleed. Maar HELP ik kom er niet uit met toer 34

    BeantwoordenVerwijderen