Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 10 mei 2012

Kussen met effect

Dat je met sokkenwol veel meer kunt doen dan sokken breien, bewijst dit kussen wel weer.


Het is gebreid van sokkengaren met een langzaam kleurverloop. Je kunt het patroontje hier vinden. Het kussen is in ribbelsteek gebreid, dus niet moeilijk! Door het garen krijg je toch een speciaal effect.



5 opmerkingen:

  1. Fantastisch mooie kussen.
    Mooie kleuren en het effect kleur verloop ook toppie.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeanet, wat maak je prachtig dingen, ik ga je vanaf nu volgen.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt zoveel meer met sokkengaren doen, leuk dat je een kussen laat zien!
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke mooie kussen hou er wel van je
    hebt ook een mooie blogxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ok dit is echt super mooi!!! Kijken of ik dat ook kan ;)

    BeantwoordenVerwijderen