Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 1 mei 2012

Granny Kussen

Dat een Granny Square ook wel een rondje kan zijn bewijst dit mooie kussen van Anna, ze maakte het voor haar oma in haar lievelingskleuren:



Ze versierde het kussen met gehaakte bloemen uit het boek "100 bloemen".
Hier kun je een (engelstalige) link vinden voor een ronde Granny! (Ik hou me aanbevolen voor een nederlandstalige link!!)

Meer werk van Anna kun je hier vinden: Anna Hillegonda

PS: soms wordt een mens zo maar op zijn wenken bediend! Anna (ja, een andere...) vertaalde het engelstalige patroon naar het Nederlands. Kijk op het blog van Anna: Van Anna's Hand (Superbedankt, namens alle lezers!!!)

9 opmerkingen:

  1. Weer eens iets anders, ik vind het prachtig geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg. Jammer dat mijn kleindochter pas anderhalf is....Nu zal ik zelf aan de slag moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend,daar zal haar om wel heel blij mee zijn.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kussen.., zo kleurrijk! En een super idee om bloemen uit dat boekje op een kussen te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit vind ik nou helemaal super! Die kleurtjes, het vrije... dank je wel voor deze tractatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, en al die bloemetjes er op maakt het een geweldig expressief kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Die kleuren zijn echt super. Ook leuk om te maken met al die verschillende bloemen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen