Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 14 maart 2013

Zeeuws knoopje

Het gehaakte Zeeuws Knoopje is een van de items dat heel veel wordt aangeklikt op mijn blog. Deze variant zag ik vorige week, mooi gecombineerd met Zeeuws schortenbont.



Het patroon van het gehaakte knoopje vind je hier.

En dat je met dit stofje nog meer kan doen, zie je hier. Deze leuke kittens kregen een Zeeuws tintje!


Het patroontje van deze poesjes vind je hier. Deze kittens kun je breien voor de Dierenbescherming,  hier vind je alle informatie!

3 opmerkingen:

  1. Terecht dat er vaak gekeken wordt naar dit patroon. Het is ook erg mooi, zeker in combinatie met de prachtige stof!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg met die stofjes erachter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent toch een echte trouwe zeelandfan Jeanet, het werkt aanstekelijk, maar ik vind het zelf ook mooi hoor! En dan die kittens versierd met het schortenbont, echt geweldig!
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen