Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 4 maart 2013

Lente in de bol...

Een beetje Lente in mijn bol..... wie nou niet met dit heerlijke weer. Vanmorgen gewoon krabben op de autoruit, maar het vooruitzicht van een heerlijke lentedag maakte dat het niet erg was.

En terwijl ik me moest bezig houden met administratie (blèh!), bestellingen en opruimen wou ik alleen maar naar BUITEN! Dat lukte maar ten dele, maar ik besloot wel mijn lentekrans die ik vorig jaar maakte op te hangen aan de voordeur.


Gewoon bewaard van vorig jaar, en je kunt hier teruglezen hoe ik 'm maakte. Super-eenvoudig en groot effect!


En het patroon van de eitjes vind je hier.


Op deze krans kun je natuurlijk van alles prikken. Bloemetjes, eitjes, lintjes, vogeltjes, verzin het maar! 

En ik kocht alvast bolletjes en viooltjes voor mijn treurige plantenbakken voor de huisdeur:



Heerlijk!


En er kwam een doos met zooooooo mooi garen binnen vandaag. Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er heerlijk fris uit!!! Leuk idee met die krans!!! Laat de lente nu maar echt komen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he die zon, hoewel ik het hier zo'n 250 km noordelijker, evengoed nog wel fris vond. Ik heb gewoon handschoenen aan gehad op de fiets (of ben ik dan een watje?).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heerlijk lenteweer vandaag,morgen nog mooier.
    Wat een leuke en vrolijke krans is het.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen