Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 6 maart 2013

Verrassing

Vanmorgen weer druk bezig geweest met 1000 en 1 ding tegelijk. En toen stond opeens de nieuwe commissaris van de Koningin in Zeeland Drs. Han Polman in de winkel, samen met de burgemeester, wethouders en nog veel meer mensen. En ik mocht even uitleggen hoe ons visserstruien-project tot stand is gekomen! Dát is leuk!

Ik hoop natuurlijk dat meneer Polman de trui ook gaat dragen, net zoals zijn voorganger Karla Peijs  
heel vaak de Zeeuwse sieraden droeg.....


En nu gaan we weer verder met die 1000 en 1 dingen die nog niet klaar zijn...

Weet je nog dat ik een poosje geleden het grappige olifantje liet zien? Er is nu ook een Nederlandse vertaling mét heel veel foto's en extra uitleg! Kijk maar bij Just Do!



10 opmerkingen:

  1. heeee dat is helemaal gaaf

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een verrassing! Zou wel leuk zijn, als die truien weer helemaal in komen. Ze zijn ook zo mooi en heerlijk te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga meteen kijken voor dat olifantje!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk Jeanet!! Super dat ze even bij je binnen stapten :) Ik vind de combi met het olifantje ook wel apart, hi hi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Jeanet, die zeeuwse nuchterheid. Hoog bezoek (en wat ontzettend leuk dat de visserstruien zo in de belangstelling staan !) en dan weer verder met een heel leuk haakseltje. Life goes on ;-)
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, precies! Het bezoek duurde dan ook niet langer dan 10 minuten hoor, maar kan ik er ook niet van maken. Maar het was wel erg leuk - het gebeurt niet zo vaak dat de commissaris een rondje doet!

      Verwijderen
  6. Oh, ik dacht even dat je naar de inhuldiging van de nieuwe koning mocht... je doet zoveel voor Zeeland. Heb je geen zin om je aan te melden... horen we tenminste wat van binnenuit...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat olifantje, dat ga ik zeker eens proberen.
    Ik hoop volgend jaar eens langs te komen, mijn nieuwe school zit namelijk in Middelburg en zie net dat Arnemuiden daar vlakbij ligt. Lijkt me leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee dat is onze oude burgemeester, superleuk dat ik hem binnen een week na zijn afscheid al bij jou op zijn blog tegen kom!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joh, Jeanet! Wat ontzettend leuk, al die belangstelling voor de visserstruien. Dat is toch weer een mooie opsteker :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen