Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 30 maart 2013

Boekenlegger

Na een lange werkdag (maar heerlijk druk!) zak ik een beetje in. Er moet nog wat gekokkereld worden voor morgen, maar ik mag ook nog even taxi-chauffeur spelen voor dochter-lief dus het wordt sowieso een latertje vandaag. Kan ik mooi nog even bloggen!

Deze boekenlegger vond ik erg grappig! Maak er nu met Pasen een paashaasje van, maar een konijntje kan het hele jaar door :-) Je kunt het patroon (Engels) gratis downloaden op Ravelry.



Op Raverly kun je allerlei varianten vinden van dit patroon, erg grappig! Kijk maar:





3 opmerkingen:

  1. Ach wie zauberhaft!
    Frohe Ostern und Liebe Rosaliegrüße

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, my dear! I liked everything, congratulatoons for your lovely crochet. Hugs from Dina /Rio de Janeiro /Brazil.

    BeantwoordenVerwijderen