Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 21 maart 2013

Vrolijke fiets!

Terwijl bijna heel Nederland mag genieten van een zonnetje, liggen wij weer onder een grijs wolkendek. Ik word er gewoon een beetje somber van. De weersvoorspelling voor het weekend stemt ook niet erg optimistisch...

Maar wel een zonnig ideetje, vandaag!



Hiervan gaat de zon vanzelf schijnen, wat een vrolijk fiets. Hij is gemaakt door Esther van het blog Soft en Silly. Als iedereen zo'n fiets had, zag het er toch een stuk vrolijker uit buiten! 

Deze fiets is "omgehaakt", maar ben je meer van het breien, dan kan dat natuurlijk ook.


11 opmerkingen:

  1. Wauw, dit vind ik echt ontzettend tof! Wat een werk moet dat geweest zijn. Maar je valt wel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word je inderdaad helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wil ik ook! Lijkt me geweldig om zo rond te fietsen! Moet ik eerst eens een droog plekje vinden om m'n fiets te stallen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid allemaal!
    Wordt je helemaal blij van!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig! Zo'n fiets zou ik ook wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer tof gedaan !!!! ikzelf zou een oude stoel willen be(haken) maar zou niet weten hoe eraan te beginnen ? misschien heb je een paar tips voor mij ? alvast bedankt en echt leuke site Jeanet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk heb net een nieuwe fiets,misschien mijn fietsmandje eens opvrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat super gaaf idee zeg!
    misschien dat ik dit ook maar 'ns moet uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen