Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 9 maart 2013

Holland !!

Hollands weertje, dat noem je dit toch? De ene dag loop je in je shirt, de volgende dag valt de regen met bakken naar beneden en morgen pakken we ons bere-vel weer om ons warm te houden...

Heerlijk hoor, dan waarderen we de seizoenen des te meer, en genieten we van de spaarzame zonnestraaltjes. Om in het thema Holland te blijven: half april komt er een nieuw boekje uit van Christel Krukkert met het thema Holland. Voor wie niet kan wachten: er zijn al patronen te koop via de site van Christel: Amigurumis.nl


Dit belooft toch wat? En er zijn nog veel meer leuke patronen, waaronder van de Koningin (daar krijg je Willem Alexander en Maxima bij!!).

Beatrix, Willem-Alexander en Maxima

Maar ook een Leeuw, Vuurtoren, André Hazes (!!), een haring etende Mevrouw de Bruin, Frau Antje, Rembrand, Sint en Piet en een molen. Nou, da´s toch Holland op zijn best??? Dus wie alvast  wil beginnen kan de patronen hier los bestellen, en anders even wachten tot half april.

We hebben ruim 50 kleurtjes katoen (Catania, maar ook aanvullende kleuren van andere merken), daar zit vast ook wel wat voor je bij!

5 opmerkingen:

  1. ohhhhhh dat boekje gaat hier zeker in huis komen!! Ik heb trouwens vandaag hier in Leuven in onze wolwinkel nog reclame gemaakt voor je winkel tegen twee zeeuwen die hem niet kenden... hahaha dat was wel vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat schattig! Een kennisje komt mijn kant op eind mei, heb haar net gemaild of ze wil kijken voor dit boekje voor me :D Echt een stukje Holland in den vreemde dan, schattig :D Groetjs uit heet Thailand..overdag 36 graden hihihi

    BeantwoordenVerwijderen