Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 8 maart 2013

Sokken, sokken, sokken

Vanmorgen heb ik me - met hulp - in een nieuwe boekhoudprogramma gestort. Het adminisjtratieve deel van een eigen zaak is wel mijn taak, maar niet echt mijn "ding". Maar het moet wel gewoon gebeuren. Dus daarom nu pas een logje!

Deze week kreeg ik ook van die hele mooie sokkenwol binnen! Ik heb al bedacht dat deze wol ook uitermate geschikt is voor andere projectjes, kijk nou eens naar deze mooie kleurtjes:


Deze mooie wolletjes komen van Trekking en zijn bollen van 100 gram (€ 7,25). En toen bracht Ans een hele doos met de prachtigste sokken, die ik mag gebruiken in de winkel en de etalage. En dat zijn echt niet zo-maar-sokken hoor!

Ik zal er met regelmaat eentje uitkiezen en laten zien, zoals deze:


Deze "obstakel sokken" kun je vinden op een patroon van de Yahoo sokken breiclub. Je kunt je hier aanmelden en je bent dan in het gezelschap van een grote groep enthousiaste sokkenbreisters!
Dus wordt vervolgd..... :-)

4 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk sokken, ik ben er dol op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig breigaren verkoop je toch altijd!
    van deze sokkenwol loopt het water me in de mond.. bij wijze van spreken.
    en sokkengaren is zoooooo veelzijdig!
    lekker dun meestal en beresterk.. dus ideaal voor haakwerk zoals knuffels, kussens enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi garen!
    Als ik in een hobby winkel loop dan is het voor mij net een snoepjes winkel.
    En de sokken zijn echt supermooi!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig garen is dit. Ik vind het altijd zo heerlijk om sokken te breien. Echt zo'n lekker werkje om even te pakken. Met die mooie wolletjes van jou wordt het nog aantrekkelijker :)

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen