Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 9 maart 2013

Ontbijtje?

O, dit is wel weer de ándere lente vandaag........ Wat een regen! En van de verwachtingen voor volgende week wordt je nu ook niet echt vrolijk. Maar dan maken we het binnen nog maar eens gezellig (en duimen we dat de net-geplante viooltjes de vorst overleven). Met een heerlijk ontbijtje?


Dit originele broodmandje van een (gebreide) oer-Hollandse pompdoek kwam ik tegen bij Handwerkjuffie. Wat een origineel idee! Op haar blog staat hoe ze het mandje heeft gemaakt, het is ook verstevigd met textielverharder.


Met een lekker bolletje uit dit broodmandje vergeet je meteen het druilerige weer!

Het is een aanrader om op dit blog van Handwerkjuffie eens rond te struinen, wat een inspiratie! 

9 opmerkingen:

  1. Deze had ik laatst ook al gezien. Ik heb hem meteen opgeslagen op mijn pinterest. Het mandje zou perfect zijn in onze 'oud-Hollandse' keuken. En natuurlijk ook super gezellig op de ontbijttafel. Misschien is ie met pasen af. Hopenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet, wat geweldig dat je mijn gebreide broodmandje op je blog heb geplaatst! En wat een complimenten. Een fijn weekend gewenst, groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mandje is dit!
    Ik ben meteen op haar blog gaan kijken, super leuk blog en ik ben meteen volgster geworden.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja jammer is dat he Jeanet..we hebben even mogen proeven aan de lente....het was genieten!!!!! Nu helaas weer even terug naar de winter.
    Het mandje ziet er inderdaad erg leuk uit en ik ga zeker even een kijkje nemen op het blog van Handwerkjuffie.

    Prettig weekend,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toevallig, die heb ik nou net op haar blog zitten bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig vind ik dit mandje. Dank voor de link!

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk. En bedankt voor de tip van de blog, heel leuk, ik ga haar volgen!
    groeten Cream@
    http://kadoideeblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen