Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 10 maart 2013

Donut

Dit grappige speldenkussen zag ik op Ravelry, ziet er erg smakelijk uit!



Het originele patroon is in het Engels, en vind je bij Crochetville, maar gelukkig is er ook een Nederlandse vertaling. Die vind je bij Yodorien, kijk maar op haar blog.


5 opmerkingen:

  1. Ik zou me zo maar kunnen vergissen, het ziet er zo lekker en echt uit.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De donut is erg leuk! Ga m meteen maken vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een heel leuk speldenkussen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Donuts genoeg hier in 'the States', maar deze is toch veeeeeeele malen leuker!!!

    BeantwoordenVerwijderen