Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 4 maart 2013

Vrolijk kussen

Hoewel het nog steenkoud is buiten, belooft de strakblauwe lucht eindelijk het gevoel van lente! Heerlijk!

Zin in vrolijke kleuren? Dit kussen voldoet daar helemaal aan! Gebreid met dik garen op naalden 6, maar pas het zonodig aan bij het garen dat je hebt.


Het idee komt van het kleurrijke blog Sanna & Sania. Deze twee Zweedse vrouwen hebben een aantal boeken uitgebracht waarvan de voorkanten om te smullen zijn! Ik hoop dat ze ooit in het Nederlands worden vertaald! (maar zo'n Zweeds boek zou ik zo ook wel willen....)



Voorlopig kun je terecht op hun blog, waar je heel veel kleurrijke inspiratie op kunt doen!


6 opmerkingen:

  1. jaja Jeanet, Sanna & Sania volg ik hoor, inderdaad heel leuk maar het gebreide kussen is super vooral die groene accenten doen het hem !
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk blog!
    Ik ben meteen volger geworden!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat n leukkussen wil ik ookgaan breien, gewwon 40 breed en 60 lang?? ik kan geen Fins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar je kunt de maten natuurlijk zelf aanpassen aan je wensen en je wol! Niets moet - alles mag!

      Verwijderen
  4. Vilken fin blogg du har!
    Tack för att du har länkat till oss.

    Sanna & Sania

    BeantwoordenVerwijderen