Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 14 februari 2012

Valentijn

Vandaag is het Valentijnsdag en helaas is het tegenwoordig een beetje uitgewassen tot een raar commercieel gebeuren. Leuk vond ik het dan ook om op het bog van Lupineke veel meer te lezen van de achtergrond en geschiedenis van de gebruiken rondom Valentijnsdag.



En wil je de hele familie laten delen in het Valentijns-gevoel, maak dan vanavond dit toetje. Succes verzekerd! (gebruik aarbeiensaus o.i.d., geen siroop dit zakt te snel naar de bodem)



2 opmerkingen:

  1. Ja, dat is op en top een valentijnstoetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, het water loopt me in de mond, jammie, wat ziet het er lekker.... en romantisch uit! Jammer, dat mijn Valentijn er niet is :(!

    BeantwoordenVerwijderen