Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 28 februari 2012

Stofknopen

Het maken van stofknopen is niet heel erg moeilijk en je krijgt zulke unieke knopen. Bij Betsy zag ik een beschrijving van de stofknopen, kijk maar mee op haar blog!




Met deze knoopjes kun je ook je oude kleding een beetje oppimpen tot een uniek exemplaar!
En er is nog veel meer mogelijk, zoals dit plaatje van Bonthuishouden


En wat te denken van deze knopen op het kussen (van een prachtig Russisch blog)




1 opmerking:

  1. Hoi Jeanet,

    Wat leuk om mijn blogje hier gelinkt te zien!
    Je hebt er een paar mooie blogjes bijgezocht. De blog van Tatiana is zeker de moeite waard om te bezoeken (en te onthouden!). Ik heb er ook al een paar keer rondgekeken. Mooi allemaal.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen