Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 9 februari 2012

Schaatsen op het Oude Gat - deel 2

Deze week schreef ik er al over: Schaatsen op het Oude Gat. Deze week "The place to be" ! Graag laat ik wat foto's zien die ik tegenkwam op de Facebook pagina https://www.facebook.com/pages/Oudegat/292851047413809?sk=wall (En even liken, hè)






Zo gezellig, en nogmaals een dikke pluim voor de vrijwilligers die dit voor elkaar hebben gekregen. Deze week is de Brandweer bezig geweest om de baan op te spuiten zodat er weer een gladdere ijsvloer lag. En als je komt schaatsen, vergeet dan niet om een bijdrage te doen in de potjes die aan een aantal palen zijn vastgemaakt: daarvan worden weer nieuwe materialen gekocht. Kijk nog maar eens even hier: Kern met Pit



4 opmerkingen:

  1. Jeetje, die hebben echt flink hun best gedaan!
    Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi! Geweldig he, dat met hulp en belangeloze inzet van velen weer zoiets moois tot stand kan komen! Hopelijk kunnen jullie er nog een heel weekend van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet dat er allemaal gezellig uit. Zelf ben ik geen schaatser maar ik vind het heerlijk om naar te kijken. Zo'n ijsbaan is ook wel een beetje nostalgie vind ik. wat fijn dat er mensen zijn die zich zo belangeloos inzetten om dit voor elkaar te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat nou "horrorwinter", dit is toch geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen