Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 15 februari 2012

Mary Jane's Tearoom

Het blog van Mary Jane's Tearoom is een prachtig engels blog, vol met romantische knuffelberen, -konijntjes en -muizen.
MJT Little Gems 2 'CORNISH Mice' Pdf /email Toy Knitting Pattern / NEW

Kijk eens goed naar die kleine details als de gebreide strikjes, de "sokjes", miniscule muizenoortjes. Het kleurgebruik vind ik schitterend (heel Engels in mijn Hollandse ogen).
CANDY Bear/ Toy/ Teddy Knitting Pattern/  pdf /EMAIL Pattern

Bo / Oscar/ 2 Toy Pattern MJT Deal /Boy Bunnies /PDF Email Toy Knitting Patterns

Via de shop op haar blog kun je de Engelstalige patroontjes bestellen van deze schattige knuffels. Op haar blog vind je verder nog heel veel tips over het opvullen en afwerken. Om van de watertanden, dit blog!




12 opmerkingen:

  1. Ooohhh, om meteen aan te willen beginnen! Dank voor deze superleuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken deze blog al een tijdje, en kijk er regelmatig op, prachtige dingen, maar ik brei niet, snik.........
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor deze tip. Ik ga zeker patroontjes bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej dat is leuk, zeker nu er zoveel zwangeren in de omloop zijn! Leuk, om cadeau te doen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo als je dit ziet kun je alleen maar zeggen beeldschoon.
    Alleen zou er een mogelijkheid zijn de patronnen om te zetten naar nederlands.
    En weet u ook hoe je ze kunt bestellen.VG Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bianca,
      De patronen zijn bij mijn weten alleen in het engels verkrijgbaar. Je kunt ze hier bestellen: http://www.etsy.com/shop/maryjanestearoom?utm_source=CraftCult&utm_medium=api&utm_campaign=api

      Je moet je er even in verdiepen, maar het is best te doen hoor, Engels patronen!
      Groeten, Jeanet

      Verwijderen
  6. Wat super die Mjt, ik ben zo verliefd op deze beestjes, heb jij er ook al gemaakt en de patroontjes besteld, erg benieuwd of het leuk is?
    Ben niet zo'n beste breister maar probeer graag iets, en alles valt te leren, toch?
    Hoop van je te horen.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      Ik heb ze zelf nog nooit gebreid, het staat op mijn lange lijstje...
      Het lijkt me niet het makkelijkste patroon...
      Heb je de patronen van Annita Wilschut al eens geprobeerd (Jacobus)?
      Groeten,
      Jeanet

      Verwijderen
  7. Heel leuk deze knuffels , waar ksn ik het Partoontje in het Dutch krijgen? Ik ksn helaas geen Engels lezen .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou het liever in het Nederland hebben


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou heel dankbaar zijn met Nederlandse beschrijving

    BeantwoordenVerwijderen