Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 17 februari 2012

Liebster Award

Op andere blogs had ik 'm al eens voorbij zien komen: De Liebster Award



Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om ze eens extra in het zonnetje te zetten. Maar  - hoe kras kan het zijn - gisteren kreeg ik er (in 1½ dag!!) wel 3!

De eerste ontving ik van Lupineke. Haar blog volg ik trouw!

Maar een paar uur later ontving ik er nog een, van Margaret, Van Freubelblog, een blog waar zulke mooie gehaakte dingen op staan.

En toen brak mijn (denkbeeldige) klomp, ik kreeg er nog een!!!! Deze kwam van Small Things , een blog waar ook al zulke mooie gehaakte (en heel erg originele) dingen op staan.

Allemaal heel erg bedankt! Ik kan 'm onmogelijk 3 x 5  = 15 keer doorgeven, dus ik hou het maar bij 5 blogs aan wie ik de Liebster Award doorgeef.

1.  Ikkus en Maarten . Jacoline heeft een heel leuk blog en een webwinkel (maar ook een echte winkel). Een ontzettende creabea met stofjes en lapjes. Echt de moeite om eens een kijkje te nemen en ook om langs te gaan!


2. Yvonne Creatief. Nog niet zo lang aan het bloggen, maar wat een leuke dingen. En ik heb al een paar keer gelinkt naar haar blog!
 

3. Kookstel. Net aan het bloggen, maar echt een aanrader. Heerlijke recepten, voor als je even niet aan het haken en breien bent!

4. Made with love van Angelique. Inspirerend handwerkblog. De gave pet liet ik vorige week al zien!

5. Maxima´s Kostbarkeiten, van Martina uit Duitsland. Mooie gehaakte dingen en liefde voor ons Zeeuwse landje.



7 opmerkingen:

  1. Lieve Jeanet, het is je meeeer dan gegund!! Heerlijk dat je zo in het zonnetje gezet bent! Ga vooral zo door! Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Hartstikke gefeliciteerd Jeanet. En die drie keer? Alle goede dingen komen in drieën.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3x een Award! En verdiend meis. Je hebt een leuke blog vol inspirerende ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jeanet.
    Je Blog is echt een aanrader voor iedereen die van Handwerken houd. Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je awards, Jeanet! Dat je er drie kreeg bewijst wel hoe je blog gewaardeerd wordt, en terecht!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie keer is scheepsrecht! En je hebt ze ook zeker verdiend. Gefeliciteerd. Ik zag ook dat je er eentje aan mijn dochter hebt gegeven: wat leuk! Ze is er heel blij mee :)

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations! Three!
    You have deserved it!
    Kisses!

    BeantwoordenVerwijderen