Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 26 februari 2012

Hip!

Soms ben je aan het freubelen met wat wol een haaknaald en vraag je je af of je de enige bent die dit leuk of mooi vindt. Is het wel van deze tijd, zo'n gehaakt kussen of een gehaakte tas. Nou, kijk dan maar eens hier!!!

Deze tassen komen uit de collecties van Dolce en Gabbana (ietjes boven mijn budget overigens...)

Post image for More Dolce & Gabbana Crochet Handbags

Dolce en Gabbana Miss Sicily Bag - $ 2.895,00

crochet bag3 More Dolce & Gabbana Crochet Handbags

Dolce & Gabbana Miss Sicily Crocheted Straw Handbag, ~$2500
Dolce & Gabbana Crocheted Shoulder Bag, ~$1800

Dolce & Gabbana Wicker Tote with Crochet Detail, ~$1200

Dus lieve lezers, haak vooral heerlijk door! Vooral voor je plezier en ontspanning, maar met de wetenschap dat je héééé'l hip bezig bent (en ook een heleboel geld bespaart!!)

En creativiteit vind je zeker niet alleen in Parijs, he? Deze tas heeft Jellina gemaakt, doet zeker niet onder voor een Dolce en Gabbana, maar is te koop voor € 20,00 - wat uiteraard zwaar onderbetaald is!

En hier nog zo'n mooie:

Jellina doet mee aan een Granny-a-day project en heeft dus al heel wat (bijzondere) grannies gehaakt. Op haar blog vind je veel linkjes of patronen van de diverse Grannies (en ik een beetje trots dat ze er een paar van mijn blog heeft gebruikt!).



12 opmerkingen:

  1. Super! Vroeger werd er al gehandwerkt om geld uit te sparen en het loont nog steeds!
    De tassen van Jellina zijn prachtig en doen zeker niet onder voor de zgn. merktassen....

    Het leuke van eigen gemaakte dingen is dat je ze uniek kunt maken: niemand heeft eenzelfde tas/trui enz. omdat je je eigen draai er aan kunt geven.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, meid wij zijn gewoon super hip, en ik maar elke keer aan van die suf kijkende mensen uitleggen dat haken echt leuk is. Poeh, eat your heart out,Paris Hilton!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ongelofelijk Jeanet, die prijzen...! Nou, dan haken we lekker zelf nog maar eens wat rondjes :)! Complimenten voor Jellina, deze tas is echt heel erg leuk geworden, en kan zo bij D&G in de collectie! P.S. Verkoop jij ook Merino Blend van Katia in je winkel? Daar wil ik granny's van gaan haken...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, ik heb geen Katia-garens... (moet ik eerst voor *** bestellen, om onderaan aan te mogen sluiten). Maar welkom ben je natuurlijk toch! :-)

      Verwijderen
  4. Idd wij blijven gewoon haken en breien je ziet maar wat een mooie ontwerpen wij zelf maken. Dus aan de slag voor z,on mooi voorjaars tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een GEWELDIGE tassen. Absoluut boven mijn budget maar he, van kijken wordt ik ook al heel blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de 'goedkope' tassen van Jelina leuker dan de DG tassen waarvan de hengsels me niet aanstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi tasjes.Erg leuk!

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik voel me gewoon een beetje vereerd dat ik zo maar tussen de D & G sta.....

    Je snapt toch niet dat deze tassen zo verschrikkelijk duur moeten zijn,
    maar ik vind het wel heel leuk dat ze deze lijn uitgeven want daardoor
    wordt het haken nog hipper dan hip!!!!!

    (we zijn stiekem gewoon trendsetters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi heel leuk idee om dit te plaatsen
    ik ga je zeker volgen om weer inspiratie op te doen
    ook ik heb een blog www.chriscreaties.blogspot.com
    groeten
    chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh super! Dat zie ik nu pas...wat een geweldige tassen zijn dit, om van te kwijlen, ik ben dol op gehaakte tassen! Wow! Super! Ik wil ze ook maken....Voor zulke patronen ga ik uit mijn dak! Wow wat mooi! Heb net de granny stripe bag gemaakt, maar er volgt binnenkort nog meer.....hihi Leuk dat jij hem ook gemaakt hebt! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tassen zijn super mooi <3..en zo is de prijs..SUPERDUUR!! Haken ze toch maar liever zelf haha.....

    BeantwoordenVerwijderen