Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 9 februari 2012

Gezellig!

Dit plaatje kwam ik ergens tegen op internet. Ik kan niet meer achterhalen waar het vandaan komt, maar ik wou jullie het niet onthouden. Wie dacht dat breien zich moet beperken tot sokken of een trui: hier een voorbeeld van de schitterende mogelijkheid van handwerk!

Wees eerlijk: wat iser nou gezelliger om na het schaatsen een kop thee te drinken (uiteraard uit een theepot met een gebreide theemuts) en dan in deze stoel te zakken. Heerlijk..........


5 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat is echt mooi! Daar zitten heel wat uurtjes werk in!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi, enne, wat een werk! Je zult maar twaalf stoelen hebben ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is mooi, dank je wel voor het delen Jeanet


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk..leuk..leuk..! Ik heb hier een (oor)fauteuil staan waar de stof van begint te slijten. Als ik nou ook eens een hoes ga breien...
    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had deze ook al eens ergens gezien inderdaad en vond hem erg mooi!
    De link die ik bewaarde is: http://www.knitrowan.com/designs-and-patterns/patterns/chair-cover

    Misschien heb je daar iets aan?

    groetjes,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen