Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 13 februari 2012

Brei-les

Vandaag hielden we de laatste breiles voor groep 8. Sommige kinderen waren lekker thuis bezig geweest (of oma...) en hadden een flinke lap gebreid. Sommigen hadden vooral veel lol, gooiden met bolletjes wol en dachten vast: dit nooit meer.....

Maar het was erg  leuk om te doen! Hier nog een paar plaatjes:






Van deze lapjes mag ik dan nog 1 geheel maken.... vóór donderdag, want dan is het projectavond en dan komen er veel ouders in de school. Het zou wel mooi zijn als ze dan ook het breiwerk konden zien!


En hier de hele klas met de lapjes!




5 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf!! je maakt toch ook wel een foto van het geheel toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!
    Weet je wat me ook opvalt? Dat je dochter overal enorm herkenbaar is op de foto's; hoe zou dat toch komen? Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's fun to see kids (boys) knitting!
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet, leuk hè al die handwerkende kinderen. Ik ben een paar jaar geleden ook 'hulpmoeder' geweest voor haak, brei en borduurprojecten. Het viel me op dat meisjes én jongens het hartstikke leuk vonden. Helaas vonden de juffen en meesters het te veel werk, of ze konden het zelf niet goed genoeg, want de handwerkcarrousel is nooit herhaald. Jammer :-(.

    BeantwoordenVerwijderen