Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 5 februari 2012

Baby Converse

O, jongens wat ben ik stijf!! Wat doe ik dit lijf toch aan met al dat geschaats in ijzige kou....
Vanmiddagtoch weer een paar baantjes getrokken - ik kon het niet laten. Maar toen we terugkwamen van het koffiedrinken bij mijn moeder, en ik "even" op de bank ging liggen voor de brandende open haard was ik natuurlijk in 3 minuten van de wereld. Het ziet er naar uit dat het nog een hele week koud blijft!



Voor wie liever binnen blijft heb ik nog een lief patroon gevonden van Baby Converse schoentjes. Het patroontje kun je vinden op Ravelry (wel account aanmaken - kost niets maar levert veel op!): http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-baby-converse Het patroontje is in het engels, maar wel met heel veel foto's erbij.



En dan nog dit: Vorige week was Prinses Maxima op werkbezoek bij Cybersoek op het project Open Inloop Taal te openen (Amsterdam). En daar zat ze o.a. in de breihoek gebreide kerstballen te bewonderen!!

Prinses Maxima startte vandaag het project ...

En later werd ze geinterviewd door kinderen en heeft ze een schattig granny square tasje op schoot! Hier kijk je naar een herhaling van Blauw Bloed (item over Maxima begint op 17.40 minuten)



Handwerken niet hip?? Kom nou!!

1 opmerking:

  1. Haha, ik zie het al voor me hoe je er bij loopt! Maar petje af dat je het doet. Mij krijgen ze niet meer zo ver. Ik zorg wel voor koek en zopie...

    Leuk, dat item met Maxima. Breien en haken is gewoon hartstikke hip, maar dat wisten wij allang :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen