Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 7 februari 2012

Baby Converse in het Nederlands!

Toen ik van de week het patroontje van de leuke Baby-gympen op het blog zette, baalde ik een beetje dat het patroon alleen in het Engels was. Ik weet dat niet iedereen er dan aan "durft"te beginnen.
Maar vandaag kwam Will in de winkel en die had deze geweldig schattige gympen al eens eerder gehaakt en een link naar een Nederlands patroon. HOERA!





Hier vind je het Nederlandse patroon: http://babybladen.nl/zelf-maken-met-marga/stoere-stappertjes

9 opmerkingen:

  1. Ik vind ze zo schattig, maar heb geen kleintje in de fam. om te maken.Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel schattig. Leuk dat je ook het patroon erbij heb gezet. Ik heb ook geen kleintjes maar misschien wil iemand ze wel hebben als ze ze gezien hebben hoe leuk ze eruit zien.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke website! :) Ik zou zulke mooie dingen echt niet kunnen maken.. ik vind ze heel mooi! :)

    http://kleinerdan3.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haakte er al eentje deze namiddag, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb ze ook gemaakt, maar zien er toch anders uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://babybladen.nl/zelf-maken-met-marga/stoere-stappertjes

    jammer dat deze link niet meer werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Probeer de nieuwe links eens die ik erbij heb gezet, deze werken nog wel!

      Verwijderen