Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 6 juni 2012

Hawaï bloemen

Het weer doet meer aan herfst en dergelijke denken, dus we gaan dan zelf maar op de zonnige toer! (Hoewel ik hier wel af en toe een glimp van zonlicht zie, yes!)

Deze bloemen zijn gemaakt door Sarah London en ze noemt ze Hawaiian Flowers:



Daar worden wij vrolijk van! Je kunt het patroon hier downloaden in PDF. Wel in het Engels, maar met veel foto's - dat gaat lukken! Als je van kleur houdt en grannies moet je zeker op het blog kijken! http://sarahlondon.wordpress.com/

4 opmerkingen:

  1. Heeeeel vrolijk, bedankt voor de link !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker vrolijk en leuk. Bedankt voor je link. Gelijk opgeslagen. Heerlijk om al die kleurtjes te zien.

    Liefs, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik zie er al helemaal een poncho van m'n dochter! Zo lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    ik kan het pdf bestand van haar site niet openen, krijg steeds een foutmelding. Vind de bloemen echter geweldig!!! Kan je mij het pdf-bestand misschien mailen?

    groetjes,
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen