Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 1 november 2012

Nog een paar...

Nou, nog een paar dan :-)


Johanna aan haar kerstballetje, en ik aan het Zeeuwse knoopje in de trein.


Leuke ontmoetingen!


Prachtige deken bij Creatique


Met Hennie van 't Trendje uit Goirle


Ulla Kröhl van The rare yarns company die er met prachtige alpca-garens stond.


Kwam ik op de beurs Lies tegen die een cadeautje meegenomen had!


Met Loret Karman...


... van wie ik spontaan haar i-phone mocht gebruiken om een teken van leven te geven!


Wat een geworstel met die dikke vingers op die kleine toetsjes!


Verzenden!




Nog even bij de boeken snuffelen.


...en tot slot nog dikke pret in de trein met Anna


12 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's! Het plezier spat er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend hahaha!!!!!!
    Lol hebben jullie zeker gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad.. ik sluit me bij de andere schrijfsters aan.. het ziet er zooo gezellig uit!!
    ik ga vandaag.. met een vriendin..
    ik ga ook fotoos maken..tenminste als het lukt hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat dit voor mij een duur uitje zou zijn geweest. Een enorme verzamelaar ben ik. Het ziet er allemaal zo leuk en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plezier en wat een hoop mensen ontmoet. Heel leuk!
    Ik word er gewoon vrolijk van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet hier even met je mee van je verslag. Jammer dat het bloggen niet lukte, maar zo te zien had je toch een geweldige dag. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat pret hebt gehad is te zien hoor ,leuk Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schöne bilder , wie man sieht hatten ihr einen schönen tag . liebe grüße martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige boel!Leuk hoor!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik zit ook helemaal mee te genieten!! Wat een leuke dag hebben jullie gehad, ondanks het tegenvallende blogverhaal! Gelukkig ontmoet je dan ook weer leuke, lieve en behulpzame mensen...! Nu maar lekker bijkomen? Of weer volop aan de slag in de winkel? Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's! Zo te zien heb je veel ontmoetingen gehad en een hoop plezier gemaakt.
    Veel plezier morgen op de Kreadoe.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen