Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 23 november 2012

Winterfair

Daar ben ik nog even, een beetje uitgeteld van de heel gezellige en drukke Winterfair.....

Het was een heerlijke dag, met een heleboel hoogtepunten. Ik heb niet heel veel puf meer eigenlijk, maar hier komen een paar plaatjes:

Buuzendeze

Onthulling van het kunstwerk De Buuzen


De jonge generatie!


Het begint bijna...



Garnalen pellen in het Uusje van Eine


En dan wachten op de vertoning van de lipdub!

Hier  komt ie (Ja, die breiende dame in het midden was ik...). Wat hadden we een lol! 



Iedereen bedankt voor alle leuke reacties vandaag in de winkel! Morgen ben ik gewoon weer present, de Sint komt aan in Arnemuiden om 13.00 op het Havenhoofd en de winkel is open tot 16.00 uur.

8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gave lipdup. Als je dit ziet kan het niet anders of jullie hebben een heeel leuk dorp met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige presentatie van jullie Arnemuiden. Wat een enthousiasme!!! Goede promotie voor jullie woonplaats. Fijn weekend en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende libdup. Ik weet zeker dat ik naar Arnemuiden komt, voor je wolwinkel en lekker even struinen in het Dorp. Ik kom zelf ook uit een dorp maar in niet zo levendig als bij jullie hoor!!
    En je blog, ohhh wat geniet ik ervan, ik heb inmiddels 1 gebreid engeltje af en hij zoo leuk. Op naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Prachtige foto van die drie jonge dames in klederdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enthousiasme. "Coole Clip". Zal leuk zijn geweest om mee te doen. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gaaf filmpje zeg!
    Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In een woord: fantastisch! Wat een ontzettend leuke promotie voor Arnemuiden en voor jou!
    Geniet er maar lekker van na.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen