Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 september 2012

Theemuts

Oeps!
Toen ik gisteren mijn herfstkol plaatste had ik niet verwacht dat ik zó veel reacties en mailtjes zou krijgen. Snel heb ik een nieuwe bestelling wol gedaan om geen nee te moeten verkopen :-)

Vandaag heb ik zo'n leuke theemuts gevonden. Hoewel we nog heerlijk van het mooie weer kunnen genieten, merk je toch dat de herfst om een hoekje ligt (ik liep zojuist tegen en joekel van een spin aan!). Daar past deze theemuts goed bij:


Het patroon is van Hand knitted things, en is te koop via Etsy.

Home Sweet Home Tea Cosy Knitting Pattern PDF

In deze Etsy shop vind je ook deze kleine gebreide huisjes (patroon te koop)

Knitting Pattern PDF Scottish Mini Red Roof Croft House

Knitting Pattern Scottish Red Roof Croft House PDF

En wat denken jullie van deze schattige cottage-broches??

Cottage Brooch

Cottage Brooch

Inspiratie genoeg??

2 opmerkingen:

  1. Lieve Jeanet,
    zou je, gewoon voor mijn gemoedsrust, a.u.b. willen stoppen met het plaatsen van al die mooie dingen? Wanneer moet ik nog slapen, want ik wil er zoveel van maken! Nee hoor, grapje, ik geniet erg van al die prachtige dingen en vind het super dat je alles wat je vindt met anderen deelt.
    Fijne dag en groeten uit Valkenburg....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke theemuts met die ingebreide motiefjes, zo ben ik bezig met een "omslagdoek met verhaal"
    Dat je nog de tijd hebt om zoveel voorbeelden te maken, de sjaal met die herfstkleuren wol vind ik ook super mooi en vind het niet gek dat iedereen die wil hebben, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen