Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 20 september 2012

Nominatie Krea-Doe !

Jaaaaa!

Ik ben genomineerd voor de crea-blog wedstrijd van KreaDoe (Net als 24 anderen). Nu wil ik jullie natuurlijk vragen om op mij te stemmen. Klik op deze link:

http://www.kreadoe.nl/Bezoeker/CreaBlog-Wedstrijd.aspx en en klik op de zin "Breng tot en met 14 oktober je stem uit"

Willen jullie op mij stemmen???


27 opmerkingen:

  1. Nou Janet mijn stem is uitgebracht hoor sukses ben benieuwd Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn stem heb je.
    Ik ben erg benieuwd!
    Ik duim voor je!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb voor je gestemd :-) Ik duim mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk zeg, gefeliciteerd en ik hoop dat je wint,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik heb op je gestemd hoor!!! En nu maar hopen dat je wint. Heb me meteen maar even aangemeld voor de nieuwsbrief.

    suc6.
    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb op je gestemd en nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de nominatie! Ik duim voor je; succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb op je gestemd. Ik vind je blog een enorme bron van inspiratie!
    Ik hoop dat je wint.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ga op je stemmen, ik kom elke dag even kijken hier, ondanks dat ik niet altijd reageer vind ik je een geweldig blog hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet! Van harte gefeliciteerd met je nominatie! Het kon ook niet anders want alle leuke artikelen die je schrijft en de regelmaat waarmee je blogt moet anderen wel inspireren. Hartstikke leuk voor je! Ik kan natuurlijk niet op mezelf stemmen, vandaar dat ik op jou gestemd heb. Heel veel succes!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk op jou gestemd, je plaatst elke dag zo veel verschillende patronen en laat ons met je enthousiasme delen in de liefde voor het handwerken, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je nominatie. Ik wens je heel veel succes. Ik zit zelf ook bij die andere 24 genomineerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf! En gefeliciteerd met de nominatie..., ik heb natuurlijk snel even op je gestemd!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super jeanet , ook ik heb op je gestemd......
    je heb ook een site om iedere dag even te bezoeken .
    Petje af voor alle patronen die je met ons deelt, heb al verschillende patronen van je gebruikt
    gr janneke uit noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook op jou gestemd, je verdient het te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb gestemt op jouw..op vele leuke berichten en creaties en patronen die je os laat zien..heb ook even bij de andere gekeken..maar jij ben de leukste..lol.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb daarnet voor jou gestemd :-)
    Groetjes, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd Jeanet met je nominatie!! Natuurlijk heb ik op jou gestemd! Jij hebt altijd leuke nieuwtjes! ik kijk altijd graag op jouw blog. Ik hoop dat jij wint! Ik duim voor je!Heel veel succes! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je live moet gaan bloggen wil ik wel op jullie winkel passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Jeanet,

    Ik heb zojuist op jou gestemd. Jij verdient dat!!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartelijk gefeliciteerd! Ik heb zojuist gezien dat je eerste bent geworden, kijk maar snel!

    BeantwoordenVerwijderen