Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 30 april 2015

Bijzonder

Wat een creativiteit is er toch te vinden op het net! Hou je van een beetje uitdaging? Dan is deze tas wat voor jou:

oilily tas - gerbelien (6)
Foto en idee: Maak het Hip

Zeker als je fan bent van Oilily, is deze tas een must-have :-)
Gerbelien heeft het patroon van deze tapestry-tas helemaal uitgeschreven, je vindt de beschrijving hier. Niet helemaal voor beginners, maar zoooo de moeite waard om je te verdiepen in het haken met verschillende kleuren.

oilily tas - gerbelien (12)

De beschrijving is in het Nederlands en erg uitgebreid met veel foto's. Wat een plaatje - deze tas!

Het is de moeite waard om op de website van Maak het hip nog wat verder rond te struinen, want je komt dan ook handige links tegen naar extra uitleg en filmpjes.


5 opmerkingen:

  1. Ja ik had de tas al gezien. Wat is ie mooi he! Waarschijnlijk toch het zetje om aan deze techniek te gaan beginnen, ik heb het nog nooit gedaan.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niezmiennie chylę czoła przed znakomitym doborem kolorów. Pozdrawiam. Ala

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker heel bijzonder, wat een plaatje, die tas...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om hier terug te zien dat jullie zo enthousiast zijn!!
    Bedankt voor het plaatsen en zo nog meer mensen te bereiken die het misschien leuk vinden om deze tas te gaan haken!
    Dank je wel!
    Gerbelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi!

    Gaat het dan bij jou ook niet erg kriebelen om zo'n kleurige tas te gaan haken?

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen