Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 2 april 2015

Blaadjes

Blogde ik gisteren nog over een heel makkelijk patroon, deze sjaal vergt wel wat meer vaardigheden. Maar wel heel mooi!


De blaadjes lijken uit het breiwerk te groeien, nét lente :-)
Je kunt het patroon kopen via Ravelry. Het is een spel met kabels, kleuren en reliëf - erg mooi !


De sjaal is gebreid met nld. 4½, maar natuurlijk kun je elk garen en naalddikte nemen. Kies voor een mooie, gladde draad voor dit project.



3 opmerkingen:

  1. Så very beautiful, Please share at my link up :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog zo'n mooie toffe sjaal, echt leuk met die blaadjes eraan, wel een kunstwerkje!
    Ook de nieuwe wol hieronder ziet er weer heeeeel interressant uit ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen